FANDOM

Artykuł w edycji
Hope Light ucieka przed kucykami zła by Cleopatera.png
Star Hope

Dama

Star Hopeby Cleopatera.png
Zajęcia Właściciel posesji Willi Dyrektorka Szkoły, Organizator w Canterlocie i restauracji w Canterlocie i Manehatanie.
Rodzina
Małżonek Sir Candley Bard
Dzieci White Sweet Cand i adoptowany Black White
Rodzice Love Knight i Star True
Rodzeństwo Siostra Storm Bolt, Wet Shoes, Auriferous Rain, Deathly Train i Ina Moment.
Dziadkowie Umarli
Krewni Rodzina
Wygląd
Grzywa

Colour shape.png
#F7FE2F
#461414
Sierść
 
Colour shape.png
#EF7B00
Oczy
 
Colour shape.png
#0098FE
Znaczek
Złotawa Gwiazda z 6 czerwonymi błyskawicami
CM Star Hope by Cleopatera.png
Star Hope (z ang. Gwiazda Nadziei''Ponysona jakiegoś użytkownika. Jednorożec o tajemniczym uosobieniu. Urodzona w Manehattanie. Korzenie pochodzące z Canterlotu.Córka Love Knight i Star True. Siostra Storm Bolt, Wet Shoes, Auriferous Rain, Deathly Train i Ina Moment. Potomkini rodu Star. Siostra Dziedziczka wspaniałej willi i ogrodu. Panna pełna szczęścia.

OgólnieEdytuj

Star Hope jednorożec o tajemniczym uosobieniu. Dziedziczka posiadłości rodu Star i gość Gali Grand Galopu. Organizuje porządek na zamku u Celestii i pilnuje ładu i składu. Mieszka w Canterlocie w swojej posiadłości.  Oprócz organizacji zajmuje się też  swoją szkołą. W szkole uczy Szlachetne jednorożce. Oprócz  nauki nonszalancji uczy magię i pozostałe przedmioty nie wymagające magii. Jest obecnie dyrektorką założonej przez  panią Burman która przekazała jej szkołę. Pomysł na postać wymyśliłam a co.

OsobowośćEdytuj

SzczerośćEdytuj

Jest bardzo szczera w podejmowaniu decyzji i stwierdzeń. Nie znosi narzucania się innych kucyków ponieważ uważa to za szczyt chamstwa.

NonszalancjaEdytuj

Jest bardzo nonszalancką damą która nie zadaje się z nikim kto nie jest szlachecki lub stara się nim być. Nonszalancja to godność każdego jednorożca.

OdwagaEdytuj

Jest bardzo odważna w decydowaniu się w sprawach zbytecznych i ratowaniu w opresji niektórych kucyków.

ElegancjaEdytuj

Jest bardzo piękną klaczą dla której liczy się uroda i wdzięk. Uwielbia perfumy, makijaże i manicure.

SkromnośćEdytuj

Jest bardzo skromna nie wypowiadając się o sobie. Nie lubi rozgadywać co niektórzy z wyższych sfer.

TowarzyskośćEdytuj

Jest towarzyską duszą o ciekawym i bogatym uosobieniu. Nie cierpi samotności.

ChciwośćEdytuj

Jest bardzo chciwa na pieniądze. Przez jej cechę straciła szansę na poślubienie wymarzonego księcia.

WyglądEdytuj

UmaszczenieEdytuj

Posiada często spotykane pomarańczowe umaszczenie. Odziedziczyła je po ojcu.

OczyEdytuj

Posiada niebieskie oczy. Oczy odziedziczyła po matce a po ojcu odziedziczyły jej 2 siostry

GrzywaEdytuj

Posiada Żółto - brązową grzywę której dziedzictwo podzieliło na obu rodziców. Matka jej posiada brązowo-seledynową grzywę a ojciec zawiera żółto- fioletową.

UbranieEdytuj

Nosi piękną białą suknię z różami. Otrzymała od swojego męża.

ZnaczekEdytuj

Jej znaczek oznacza - złotą gwiazdę na tle ośmiu czerwonych błyskawic. 

HistoriaEdytuj

NarodzinyEdytuj

Urodziła się w Manehatannie jako pierworodna. Poród trwał z parę godzin, ale najważniejsze że się urodziła  zdrowa. Rodzice z tego powodu urządzili szlacheckie przyjęcie gdzie zaproszono przyjaciół  i znajomych. Nie za bardzo wiedziała co się dzieje bo była małym niemowlakiem. Podobno była w centrum zainteresowania przez przyjaciół rodziny uważając ją za wspaniałą. Rodzice nadali jej imiona Hope i Star przekształcając na Star Hope.

Nauki w ManehatanieEdytuj

Mijały miesiące i lata i z małego niemowlaka stała się bobaskiem, a z bobaska małym mówiącym źrebakiem. Wysłano ją po raz pierwszy do szkoły kiedy osiągnęła ten właściwy wiek. W szkole  nie miała przyjaciół bo dowiedziała się że jest bogata.Odkryła to następnego dnia podsłuchując, że dla nich lnie liczy się przyjaźń a to że jest bogata i majątek. Zawiedziona postanowiła się kolegować, nie przyjaźnić, odkryła przez to że Live Rock i Window Crack nie są godni jako przyjaciele. W samotności przeżyła lata szkolne i ukończyła z pozytywnymi wynikami.

Pierwsza Miłość w ManehatanieEdytuj

Pierwszą miłość poznała już na początku  szkoły, był nim Esmeraldo Wild. Był to biały jednorożec z z jasnoniebieską -mleczną  grzywą i ogonem. Posiadał piękne urzekające złote oczy, jakby to rzec porostu bardzo przystojny ogier. On wiedział że jest bogata i udawał że jemu na niej zależy kłaniając się i udając jakby była panią świata. Pewnego dnia nakryła go całującego się z inną klaczką. Tłumaczył się że to był nikt. Zawiodła się i zerwała z nim kontakt.

Esmeraldo Wild.by Cleopatera.png

Praca w rodzinnej Restauracji w Manehatanie i CanterlocieEdytuj

Po skończeniu szkoły rodzice zatrudnili ją do rodzinnej restauracji. Jej obowiązkiem było ciepło przyjmować gości.Ciepło ich witała zapraszając do stolików i każąc recepcjoniście o dopilnowanie ubrań i rzeczy pozostawionych przez gości. Gościom się klacz spodobała i częściej przychodzili ze  względów na ciepłe przywitania i uprzejmość. Na dodatek przepyszne robili tam posiłki. Rodzice byli z niej naprawdę bardzo dumni i postanowili na nią zapisać cały majątek gdyby umarli. Star się zgodziła i po śmierci rodziców którzy umarli na sędziwy wiek otrzymała spadek. Rodzina posiadała także restaurację malutką w Canterlocie tam poznała dwie miłości.

Druga Miłość CanterlotEdytuj

Drugą miłością jej stał się Chake Coke . Był to brązowy ogier z mleczno- kawową grzywą i ogonem. Posiadał Oczy zielone  a znaczek jego  przedstawiał  Butelkę kawowej coli. Poznali się w barze ,, Interes . Hope zamawiała tuzin coli na restaurację w barze z którym rodzina miała interesy. Zaciekawiony podszedł i zagadał do klaczy. Na początku był w porządku ogierem spotykał się z klaczą całował, i opiekował kiedy trzeba było. Wpadł w złe towarzystwo hazardowe które zażądało od Hope majątku. Zerwała z nim bo chciał sprzedać cały majątek rodzinny i ją także obstawił.Opuściła go i postanowiła zamieszkać w mieszkaniu.

Chake Coke by Cleopatera.png

Otrzymanie   SzkołyEdytuj

Panią Burman poznała w pociągu na nią wpadając. Przeprosiła i chciała pani Burman zapłacić za szkodę. Uprzejma starsza klacz nie chciała o niczym słyszeć i zapytała czy poszukuje pracy. Klacz przedstawiła się kim jest i obecnie nie potrzebuje pracy. Pani burman zaproponowała jej stanowisko na Zastępcę Dyrektora ponieważ już na swój wiek nie może pracować. Klacz się zgodziła. Lata mijały i sprawowała się dobrze. Cierpliwie wysłuchiwała nauczycieli i uczniów. Stała się lubiana. Lady Burman zaproponowała jej po 5 latach stanowisko na Dyrektora. Rok później odeszła.

Awans na Dyrektora i Odejście z Szkoły.Edytuj

Otrzymując awans  zyskała większy majątek.  Zaopiekowała się szkolą i wyznaczyła 2 zastępców pani Carey Wall i pana Hove Dance. Po latach została zaproszona na służbę u Księżniczki Celestii . Przyjęła propozycję pracując u niej pilnując składu. Musiała także opiekować się majątkiem i przekazywała datki na sierociniec, szkołę im. Lady Burman i Star Hope.

Poznanie swojej miłościEdytuj

Poznała swoją miłość na corocznym balu rodzinnym urządzonym w rodzinnej willi. Rozmawiała z gośćmi nt polityki,  oraz także śmiejąc się z żartów znanych z wyższych sfer. Podszedł do jej grupki Sir Candley Bard. Był to czarny ogier z fioletowo -białą grzywą  i ogonem. Oczy miał  turkusowe a kopyta były szare.  Nie posiadał znaczka. Przedstawił się  całując w kopyto jak prawdziwy dżentelmen. Przysłuchiwał się rozmowie i brał w niej także udział wypowiadając swoje myśli. Postanowiła się z nim spotkać w parku. Usiedli na ławce patrząc na siebie i uśmiechając. Spodobał się klaczce ogier kiedy podeszła do niego klaczka z malutkim niemowlęciem prosząc o parę złotych monet bo nie ma na co jeść. Ogier z uprzejmością wręczył tyle ile posiadał  współczując sytuacji. Kiedy odeszła na jego boku pojawił się znaczek Jego znaczek przedstawiał Szablę Miecz i Tarczę. Oznaczał jego osobowość. Porozmawiali o sobie i spodobali się. Częściej się spotykali zawsze w parku w Canterlocie. Pewnego dnia podszedł do niej prosząc o kopyto. Z chęcią przyjęła propozycję. Minęły 3 lata i wzięli ślub w willi rodzinnej Hope.
Sir Candley Bard by Cleopatera.png

Życie z PartneremEdytuj

Zamieszkali w wilii Hope ciesząc się sobą. Sir zatrudnił 10 kucyków do pracy w roli: 2 Sprzątaczek, 2 kucharzy, 2 pokojówek  2 ogrodników i 2 dostawców pozwalając zamieszkać z nimi.Dostawali sowitą miesięczną wypłatę. Wszyscy wiedli wesołe i szczęśliwe wieści oczekując potomstwa państwa  Brand ( Hope odziedziczyła nazwisko po mężu)

Smutne WieściEdytuj

Najlepsi lekarze zbadali klacz i dziedzica. okazało się że dziedzic ani dziedziczka nie mogą mieć dzieci. Ogłoszono smutną wieść gdzie służba pocieszała że będą mieli jeszcze. Postanowili po przemyśleniu adoptować z sierocińca.

Adoptowanie Źrebaka z sierocińcaEdytuj

Przylecieli do sierocińca w Ponyville. Poszukiwali najmłodszego źrebaka. Znaleziono dla nich małego ogierka zwanego Mysz. Miał na imię Black White. Był ziemskim kucykiem z białą sierścią z czarnymi łatami i czarną grzywą oraz  różowymi oczami. Od razu go pokochali.Okazało się że Blacku rodzice zginęli w wypadku.

Wychowanie dzieckaEdytuj

Wychowanie nie było łatwe. Mały bardzo szybko biegał i często wpadał tam gdzie nie powinien.Rodzice postanowili mu kupić psa który będzie go pilnował. Kupili husky o imieniu Lala. Właściciel zapewniał że dobrze wybrali bo miała kiedyś szczenięta . Okazało się że Lala była nadopiekuńczą niańką. Bawiła się chętnie z Blackem i w razie zagrożenia zapobiegała. Matka opiekowała się czule synkiem opowiadając czym jest magia i na prośby syna go unosiła w powietrzu. Lata mijały i ich syn urósł skończył szkolę zwykłą i wyższą oraz  szkołę policyjną i otrzymał pracę jako policjant. Rodzice byli z niego bardzo dumni.

Dobre WieściEdytuj

Od pewnego czasu źle się czuła i poszła do lekarza. Okazało się że jest w ciąży. Uradowana ogłosiła mężowi który aż z radości skoczył do góry. Wieści dotarły ich adoptowanego syna który ucieszył się. Minęło sporo czasu i Star urodziła  córkę nadając imiona White Sweet Cand. Uradowani ogłosili wspólnie syna i córkę dziedzicami majątku. Black poprosił by wyprzedali majątek i zamieszkali w normalnym mieszkaniu. Posłuchali syna zapłacili i podziękowali służbie za  pracę, część kwoty przeznaczyli na szpital i sierociniec a część dla siebie. Zamieszkali w ładnym mieszkaniu w Canterlocie.

WychowanieEdytuj

Córkę wychowywała ucząc całej pokoleniowej tradycji, nauki i zachęcała do zainteresowań. Mała interesowała się ptakami. Chciała mieć skrzydła jak ptaki. Mama na życzenie malej rzuciła czar motylich skrzydeł i malutka wyglądała uroczo. W szkole dobrze sobie radzi pomimo swojego przeznaczenia nie odkryła, wie że to będzie związane z ptakami.

Wspólne życieEdytuj

Co tydzień spotyka się cała rodzina przy kawie, herbacie i ciastku i rozmawiają o wspólnym życiu.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki