FANDOM

Nudziło mi się kiedyś i ułożyłam pewien dialog pomiędzy główną szóstką, Spike'iem, księżniczkami i Chees Sandwitch'em. Będę też opisywała co robili podczas rozmowy by było bardziej ciekawe, nie używam HTML bo to nabijanie bajtów nie za ciekawą treść, a za to czy kod jest długi.

Wszystko się zaczyna kiedy Chees Sandwitch powraca do Ponyville, na piknik urządzony przez Księżniczki:

CS (Cheese Sandwitch):Widze Pinkie, że znów wróciłaś do przyjęć w marnym stylu.

PP: Co masz na myśli stary druhu?

CS: To proste nawet jeżeli to Księżniczki zorganizowały ten marny piknik, to ty nie musisz w nim uczestniczyć.

Twi: Nikt Ci nie każe krytykować tego co robimy, tego co lubimy oraz nie zmuszamy Cię do polubienia tego.

RD: Właściwie to po coś przyszedłeś draniu jeden?

CS: Chcę zapłaty.

Wszystkie: Hę?! :O

Spike: Co?

Twi: Ale jak, ale za co, jak możesz chcieć zapłaty?

R: Nie rozumiem o co to całe zamieszanie, jak chcesz pieniędzy musisz nam podać podwód.

RD: On chce okupu, jestem pewna, że ten drań skradł klejnoty z drzewa harmonii, ale wciąż ma ciutkę siły.

FS: Może zapłacimy?

AJ: Nie ma za co płacić temu łotrowi. Na pewno nic nie zrobi tylu alicorną, jednorożcą i pegazą krzywdy jeden ziemski kuc.

PP: Właściwie to czego chcesz?

CS: To proste, urządziłem wam imprezę i mogę żądać zapłaty. Chcę te klacz Pinkie Pie, by zamienić w kamień i postawić w ogródku! Młahahahaha!

C.D.N

Więcej z Fandomu

Losowa wiki