FANDOM

Mech Wings

Jednorożec ze sztucznymi skrzydłami

MechWings.ID.by Nikita2004.png
Zajęcia Podrasowywanie swoich mechanicznych skrzydeł
Rodzina
Małżonek Naomi
Dzieci Painter Wing i Music Horn
Rodzice Draco i Malwa
Rodzeństwo Karina i Beskid
Dziadkowie Nieznani
Krewni Altówka i Gufik
Wygląd
Grzywa
 
Colour shape.png
Black
Sierść
 
Colour shape.png
DarkRed
Oczy
 
Colour shape.png
DarkBlue
Znaczek
Dwie Błyskawice
Mech Wings - (z angielsiego Skrzydła Mech) Jednorożec, Ogier Pontyfikacja użytkowniczki Nikita2004. Mech Wings zajmuje się podrasowywaniem swoich skrzydeł.Zajmuje się wychowywaniem dzieci i oczywiśćie pracą.

WyglądEdytuj

Mech Wings jest z natury jednorożcem a nie alikornem. Jest ciemno czerwony z czarną grzywą. Jego znaczek to Dwie błyskawice które mają za znaczenie że Wings jest bardzo szybki. Naturalnie pomaga przy pogodzie. Tworzeniu chmur. Dzięki swoim czarom potrafi stawać na chmurach. 

CharakterEdytuj

Zalety

Mech nigdy się nie przechwala. Jest dzielny, odważny, zawsze ma dobry humor i dla każdego ma jakieś miłe słówko ^^

Wady

Kiedy bardzo się przy czymś stara i mu to nie wychodzi jest bardzo zły.

ZajęcieEdytuj

Wings zajmuje się pomaganiem przy pogodzie. Mimo że nie jest prawdziwym pegazem może stawać na chmurach poprzez swoje czary. Bardzo lubi swoją prace, lecz czasami się z niego śmieją bo mówią że lepiej mieć prawdziwe skrzydła a nie sztuczne. Jednorożec się nie FOCHA jak np. inni ale mówi wtedy że przynajmiej on ma róg a on tylko skrzydła.

Historia ZnaczkaEdytuj

Znaczek Mech`a to Dwie błyskawice jak już wspominałam. Wings miał wtedy 13 lat.

Gdy był w szkole i uczył się czrów nauczyciel pozwolił im wyjść na dwór. Jego koleżanka Crystal Moon rzuciła czar który nie do końca okiełznała. Poleciała wyyyysoko wysoko w górę. Gdy nagle przestała czarować zaczęła spadać z szybkośćią światła. Mech to zauważył i szybko pędem ruszył na jej ratunek. W ostatniej chwili ją złapał. Wszyscy mu wiwatowali a Mech Wings zdobył swój znaczek :)

PrzyjacielEdytuj

Jego najlepszym przyjacielem jest Jeck. Razem idą na siłownie i basen. Zawsze spędzają razem czas. Jeck w chwili biedy ratuje Mech`a a Mech ratuje Jeck`a. Nigdy nie zostawiają siebie w potrzebie i innych rzeczach.

Historia skrzydełEdytuj

Mech zdobył swe skrzydła poprzez wielką odwagę i miłość do swojej żony.
Naomi.by Nikita2004..png

Oto Naomi

Było lato. Słońce grzało. Mech i Naomi siedzieli w domku przy jeziorze. Kiedy była noc wielki potwór morski porwał Naomi. Mech też się zbudził i odrazu popędził za nią. Nie umiał latać tak to by go dogonił w 5 sekund. Biegł i biegł wiedząc że jego znaczek to szybkość lecz w tej sytuacji nie widział tej szybkośći. Potwór porwał Naomi do jeziora głębokiego do 50m. Mech wiedział jedno : Musi ocalić żonę. Wskoczył do wody rzucając czar na bąbelek w którym wiecznie jest powietrze. Potwór zablokował umiejętnośći magiczne Naomi więc ona zdana była tylko na niego. Mech wkońcu dopłynął do Naomi która dusiła się z braku powietrza. Mech czym prędzej wyczarował jej bańkę ^^. Potwór zwany Sepronem gdy go ujrzał wpadł w szał. Naomi odetchła z ulgą. Mech musiał stawić czoła Sepronowi żeby ocalić żonę. Użył czaru który przeniesie go do innego wymiaru lecz on nie zadziałał. Sepron miał tarczę która pozwalała mu ochronić się przed czarami. Mech musiał zniszczyć tą tarczę. Musiał rozbijać ją o skały. Mech rzucił się za kamień a Sepron za nim. I tak wkoło kiedy Mech zniszczył Sepronowi Tarczę Ochronną. Rzucił czar i Sepron zniknął do innego wymiaru. Szczęśliwa Naomi i Mech wrócili do domku i wtedy Naomi powiedziała mu że będzie tatusiem ^.^ (Jakie to słodkie :P) Mech nagle ujrzał blask na stole. W tym blasku dostrzegł Mechaniczne Skrzydła. Mógł je zakładać lub zdejmować. Do dzisiaj Mech próbuje bardziej podrasować swoje skrzydła ale zawsze mu nie wychodzi. Zajmuje się również wychowywaniem swoich dzieci bliźniaków Painter Wings i Music Horn :)

Ulepszanie skrzydełEdytuj

Mech zawsze próbuje ulepszać swe skrzydła ale mu się nie udaje. Nie umiał mechaniki więc nie wiedział jak to robić. Zawsze namawia swojego przyjaciela o pomoc. Jeck zawsze się zgadza ale i tak im się to nie udaje.

DzieciEdytuj

Mech ma dwoje dzieci. Zdolną Painter Wing która jest uzdolniona plastycznie i Music Horn który jest uzdolniony muzycznie. Dzieci są bliźniętami. Kiedy Music Horn gra na instrumencie Painter Wing rysuje to co czuje słuchając tej muzyki. Painter Wing jest pegazicą a Music Horn jednorożcem. Painter Wing ma
Painter Wing.by Nikita2004.png

Painter Wing

jasnozieloną grzywę i jasnoniebieską sierść. Jej znaczkiem jest paleta z pędzlem. Pochodzenie gatunku pegaz wywodzi się od pra pra pra dziadka Wing. Klacz ma zielone oczy. Na ogół jest spokojna miła i z chęcią coś rysuje. Music Horn jak reszta rodziny jest jednorożcem. Painter i Wing nie chodzą do tej samej szkoły ponieważ są innego gatunku. Wracając do Music Horna to ma granatowe oczy
Music Horn.by Nikita2004.png

Music Horn

. Sierść ma ciemno fioletową a grzywę bordową. Ma róg Alicorna po pra pra pra babci Horna bo miała taki sam róg ponieważ pierwsza władczyni Equestri to była jej daleka krewna. Znaczek Horna to nuta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki