FANDOM

Pony3.png
Ice Icicle (z ang: lodowy sopel) młoda klacz, pegaz, mieszka w Northern land. Jej przezwisko to Ice. 

Spis treściEdytuj

Osobowość:Edytuj

Ice jest miła, przyjacielska i ciekawska, zazwyczaj jest spokojna ale ma swoje humory. Zawsze stara się być wyrozumiała. Uwielbia latać i gonić sowy śnieżne. Stara się być niezależna.

Wygląd:Edytuj

Ice lcicle ma białą sierść z niebieskimi kopytami i pyszczkiem , oczy koloru fioletowego i biało-niebieskie włosy związane w kucyk . Na głowie ma niebieski romb. Nosi małą, różową kokardkę i szalik.Jej nowy znaczek to piękne lodowe serce.

W szkoleEdytuj

Większość kucyków śmiała się z niej, gdy nie miała znaczka i kiedyś jak się wciekła to zamroziła całą klasę. Ogólnie dobrze się uczy. W szkole ma jedną przyjaciółkę. szkole wspiera ją też jej Nauczycielka. Uczy się w Winter School.Gdy zdobyła znaczek sytuacja trochę się zmieniła.

Ciekawość:Edytuj

Ice przez swoją ciekawość często wpada w kłopoty, ale to ją nie zniechęca. Jej chęć poznawania świata jest wielka. Kiedyś przez ciekawość uciekała przed stadem wilków, albo zagubiła się w lesie. Ale i tak kocha naturę i zwierzęta.  

Rodzina:Edytuj

Ma tylko mamę, nie wiemy dlaczego, ale ma przyjaciółkę która jest dla niej jak siostra.

Ciekawostki:Edytuj

  • Potrafi zamrażać różne rzeczy.
  • Boi się pająków a to jest pupil jej mamy.
  • Kiedy zamraża jej romb świeci.
  • Niektórzy boją się jej talentu.
  • Jej wygląd zmienił się, gdy zdobyła znaczek.
  • Gdy zdobyła znaczek nauczyła się kontrolować swoją magię.

WażneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki