FANDOM

Flower Edytuj

Flower.png

Flower(z ang:Kwiat,Kwiatek)-Klacz, pegazica, jest młoda , ale nie jest źrebakiem.Nie ma stałego miejsca zamieszkania.Ponysona użytkowniczki Flower1187.

OsobowośćEdytuj

Flower jest miłą i wesołą klaczą ,bardzo interesuje się światem jest pozytywnie nastawiona do wszystkiego, ale nie zawsze.Czasem jest bardzo smutna ponieważ jest bardzo samotna.Od czasu do czasu bywa denerwująca bo zaczyna za dużo mówić.Jest też trochę nieśmiała.Bywa też leniwa i zarozumiała ale to jak ma zły dzień.Bardzo lubi kwiaty a zwłaszcza Lilie.

Jako kucykEdytuj

Flower ma jasno zielono-różową sierść i jasno niebieskie oczy.Grzywa i ogon są zielono-różowe , a grzywka jest stojąca.Nosi różowy kwiatek ,naszyjnik gwiazdkę  z nie pełnym środkiem i dwie bransoletki.Jej znaczek to kwiat.

Jako człowiekEdytuj

Jako dziewczyna ma kremową skórę typową dla człowieka.A oczy i włosy są tego samego koloru jak w postaci kucyka.Nosi niebieską bluzkę, zielony sweter i dżinsowe spodnie.Kwiatek jest różowy tak jak u kucyka ale gwiazdka jest już pełna.

Zainteresowania Edytuj

Klacz interesuje się tasz sztuką,śpiewem i jest w tym dość dobra.Prowadziła kiedyś mały ogródek z kwiatami ale później straciła wiele przez tornado więc zaczęła podróżować i to jest jej kolejne zainteresowanie zbiera też figurki z miejsc w których była.Lubi też teatr ale nie tak zeby występować zbyd się boi.

HistoriaEdytuj

Dzieciństwo było pełne zabawy, szczęścia i miłości ale później wszystko się zmieniło jej mama zginęła bez śladu i musiała przeprowadzić się do Canterlotu do cioci która za bardzo za nią nie przepadała i strasznie nie miłych kuzynów.W szkole kucyki się z niej śmiały bo nie miała znaczka.Znaczek zdobyła bardzo późno bo w ostatni rok w szkole dla źrebaków.Potem przez kilka lat chodziła do szkoły średniej i po jej skończeniu zaczęła prowadzić własne życie.Ale po roku tornado zniszczyło jej dom i nie miała gdzie się podziać więc zaczęła podróżować i szukać swojego miejsca na świecie.Później w dziwny sposób siędziała 2 dni w innym świecie sama nie wie jak tam się pojawiła.Mimo tego co ją spotkało klacz myśli optymistycznie o przyszłości.

RodzinaEdytuj

Jej mama nazywała się Flow a ojciec jest nieznany, ma też brata.Ma ciocie Diamond i trzech kuzynów.W czasie podróży chwile zajmowała się małym króliczkiem ale później go wypuściła.

LatanieEdytuj

Nie lata za szybko ale jak się postara to może,bardziej woli trzymać się ziemi.Umie klika sztuczek ale ich nie używa chyba że w specjalnych wypadkach np.kiedy jest niebezpiecznie.

Sztuka i śpiewEdytuj

Klacz jest bardzo dobra w rysowaniu i malowaniu ale tego wszystkim nie okazuje, tak samo przy śpiewaniu nie lubi śpiewać publicznie bo boi się że ją wyśmiej.Zazwyczaj śpiewa o tym co przeżyła i zobaczyła.Rysuje to co jej przyjdzie do głowy nawed nie stworzone rzeczy.

PrzyjacieleEdytuj

  • Painted night-historia poznania na stronie Painted.

CiekowostkiEdytuj

  • Nie wie że jej gwiazdo ma magiczne właściwości.
  • Nie wie że w pociągu raz zderzyła się ze swoim bratem.
  • Ma swoją mroczną stronę.
  • Boi się myszy i szczurów.
  • Ma alergie na pomarańcze i jabłka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki